pondělí 23. června 2014

Recenze: RIMMEL BB CREAM

Od té doby, co jsem začala používat minerální make-upy, tak nejsem moc velký fanda tekutých BB creamů a make-upů. Nelíbí se mi, jak je potom člověk upatlaný, jak krém zalézá do pórů a vrásek a celkově mi přijde, že moji pleť dusí. Nicméně, mám v zásobě ještě pár produktů, které jsem nestihla spotřebovat a je mi líto je vyhodit. Teď přišel na řadu BB cream od Rimmelu, v odstínu LIGHT.


Kupovala jsem ho v sadě s pudrem, byly k sobě přilepené nějakou páskou, která za boha nejde dolů, kdyby se někdo divil :-)
Tento krém jsem vytáhla na léto hlavně proto, že má ochranný faktor SPF 25 a taky jsem se konečně trošku opálila, takže na mě tento (u nás nejsvětlejší) odstín není tak oranžový jako v zimě.


Ruce mám víc opálené než obličej, takže tady to vypadá na celkem světlý odstín. Bohužel po nějaké době trošku zoxiduje a ztmavne (někdy opravdu do oranžova). Proto chce opravdu dobře rozetřít a nenechat si na obličeji velké nánosy.

Co všechno tento krém slibuje? Měl by zastat primer, hydratační krém, korektor, zmenšovat póry, vyhladit pleť, zakrýt nedostatky, pleť zmatnit, rozzářit a ochránit.

Na léto mi celkem vyhovuje, opravdu mám pocit, že pleť nemusím předem natírat žádným krémem, stačí mi vyloženě tohle BB. Funkci primeru nemůžu posoudit, protože jsem nikdy žádný neměla a ani na tento výrobek nenanáším už nic jiného. O zmenšení pórů asi nemůže být řeč, ale aspoň do nich nezalézá a nezvýrazňuje je ani po celodenním nošení. Pleť je opravdu vyhlazená, nějaké drobné nedostatky také zakryje, i když to není žádný zázrak. Na moji zmatenou pleť je nutnost použít ještě korektor. Pleť je po použití opravdu matnější (i když s nějakou mastnotou a leskem problémy nemívám), rozzáření nepozoruji a ten ochranný faktor snad opravdu má :-)


Moje pleť před použitím BB creamu, bez jakýchkoliv kosmetických zásahů po ránu.


Již nanasený BB cream. Drobné červené tečky jsou zakryté, ale na ty větší a výraznější to holt ještě něco chce.

Takže celkové shrnutí? Za mě je to celkem levná drogerková varianta letního make-upu. Není tak hutný a na pleti nepůsobí tak těžce a "maskoidně" jako opravdový makeup, ale zase tak moc nekryje. Chce to vychytat odstín, bledulky ho opravdu nevynosí celý rok. Nejspíš si ho samostatně znovu nekoupím, ale kdyby byl zase v akci s pudrem, tak bych o koupi uvažovala.

Máte nějaký oblíbený BB cream? Dáváte přednost asijským značkám nebo se schovává nějaký zázrak v českých drogeriích?



Žádné komentáře:

Okomentovat