pondělí 7. července 2014

June 2014 Favourites

Další měsíc za námi a my jsme čím dál tím blíž k termínu :-) Jaké kosmetické "nezbytnosti" mi uplynulý měsíc dělaly radost? Moc toho nebylo, přece jen se stoupající teplotou klesá můj zájem na sebe cokoliv patlat, ale pár věcí se našlo.


Sprchový peeling BALEA Limetka a podmáslí - tento kousek z limitované kolekce mám ještě od loňského roku. Líbí se mi jeho vůně i to, že částečky nejsou moc hrubé. Dá se použít klidně na celé tělo a klidně každý den. Bohužel už je ho opravdu na dně, takže se budu muset poohlídnout po náhradníkovi.

Tělový sprej BALEA Brazil Mango - taktéž z loňské limitky. Musím přiznat, že vedra bych bez těchto pomocníků nepřežila. Jeden tělový sprej od Avonu mám v ledničce, další v koupelně, na nočním stolku a tento nosím v kabelce. Voní mi víc než ty Baleácké a nemá tolik alkoholu, takže se dá používat na osvěžení i na sluníčku.

Tělové mléko BALEA Summer Glam - tak vidím, že s těma limitkama se roztrhl pytel :-) Nedokážu dopotřebovat nějaký výrobek během jeho sezóny, takže mi většinou vydrží na několik let. toto tělové mléko obsahuje drobné zlaté třpytečky, voní úžasně po kokosu (připomíná mi to pláž a léto a pina coladu) a krásně hydratuje. DM drogerie má každý rok v limitkách podobné věci, takže letos jsou v regálech určitě podobní náhradníci. Zakázala jsem se dívat, abych neměla zástupce na další rok :-)


Z dekorativky to bylo v červnu slabé. Podklad zastal BB cream od Rimmelu - hydratuje, lehce kryje a není na pleti skoro cítit. Vydrží i přes horka, což je všechno, co od něj chci.

Rozjasňovač MUA undress your skin - má jemný namodralý shimmer, na obličeji neháže prasátka, ale lehce ho rozjasní. Není to nic ohromujícího, jen tak lehce zvýrazní a rozzáří obličej. Jen je potřeba na něj vzít trochu tvrdší štětec, jemným štětečkem ho fakt nenaberete.

Tužka na oči AVON - glimmerstick bright Aqua Shock - miluju tyhle vysouvací tužky od Avonu. V akci jsou prakticky za hubičku, nemusí se strouhat, vydrží bez problému celý den i v tropických vedrech. Tohle je navíc prakticky nejlepší letní líčení.

Color tattoo - On and on Bronze - slouží jako základ na celé víčko a nic s nima nehne. Pro rozjasnění udělám linku modrou tužkou a můžu vyrazit.

Rtěnka Maybeline Color Whisper - Coral ambition - Co na to říct, je to krásná nenáročná barva na léto, která se dá nanést i bez zrcátka :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat