pondělí 28. července 2014

Hrochosauři se valí

Tak už to máme za pár - teoreticky ještě 28 dní a fazolka je na světě :-) Musím se přiznat, že už mě to pomalu přestává bavit, ale ještě to chvilku vydržím :-) Dneska jsem se málem vyvrátila u zubařky, kde jsem byla na sundání rovnátek - HURÁ, už konečně můžu bez obav kousnout do jabka a nemusím si vše krájet na mini kousíčky :-D Akorát se chuděra vyděsila, když jsem jí tam začala omdlívat, ale zvládly jsme to obě :-)
Dorazil nám kočárek, mám složený přebalovací pult a koupenou matračku do postýlky. Ustavičně peru a žehlím mini oblečky, ale už se snad blížíme do finále :-)

Kolikátý týden?  28 - 37
Váhový přírustek: 17 kg
 Těhotenské oblečení: dlouhé sukně a šaty, šaty, šaty. Mám jedny těhotenské kraťasy, ale v šatech je mi prostě nejlíp, ty kraťasy nosím k šatům, ze kterých se díky obrovskému břichu staly tuniky :-D

Strie: Mírně na vnitřní straně stehen, břicho i prsa zatím dobré.

Spánek: někdy usnu hned jak si lehnu, ale častěji se převaluju a trvá mi dlouho než zaberu a za chvilku se budím kvůli bolesti v kyčlích nebo přeležené ruce.  No a co dvě hodiny vstávám na záchod...

Nejlepší okamžik: První monitor u doktorky. Všechny testy jsou dobré, tak snad nám to vydrží a budeme všichni zdraví. 

Co mi chybí: Pohyb a soběstačnost, už i obyčejná chůze někam dál je dost náročná a už si moc netroufám se někam vydávat - navíc v tom horku :-( Přes břicho se neohnu ani do pračky, takže praní přebral manžel.

 Pohyby: už to nejsou kopance, ale spíš jakoby se tam fazolka protahovala. Jakože se mi udělá boule na boku a chvilku tam je a pak se posouvá někam jinam. Někdy je to trochu nepříjemné. Při chůzi mi někdy už dost tlačí na čípek, takže mám strach, aby při nějakém pohybu nevypadl. 

Chutě: Pořád sladké a navíc i studené. Zmrzlina ve všech formách, zmrzlé ovoce, meloun. Poslední dobou i maso a hranolky

Co mi nedělá dobře: horko :(

Pohlaví: Je to kluk

Příznaky blížícího se porodu: snad ne, občas tvrdnutí břicha, ale kontrakce žádné.


Pupík dovnitř nebo ven? Dovnitř i když už ne tak výrazně, spíš malá prohlubeň

Snubák pořád nasazený? NE - už se to v těch horkách nedá, mám prsty jako párečky :(

Nálada většinu doby: Těším se, až to bude za mnou, ale nějak si to moc nepřipouštím.

Žádné komentáře:

Okomentovat