pondělí 1. září 2014

Week 1

Tak už je to tady, dneska má naše fazolka 1 týden. Nemůžu uvěřit, jak rychle to všechno uteklo, jenom se dívám do postýlky na ten malý zázrak a nechápu.

Náš poklad se narodil v pondělí 25.8. v 7:42. Porod byl celkem v pohodě, až na hodinu a půl, kdy mi nezabrala druhá dávka epiduralu a PA mi zakázala tlačit. Když mi pak řekli, že je to OK, tak na tři zatlačení byl poklad venku. PA si prý ani nestihla nasadit rukavice :-) Jsem moc ráda, že jsem se rozhodla rodit v Podolí. Porodní sály tam jsou luxusní, celou dobu od přijetí po dobu po porodu jsme byli s manželem na jednom pokoji, PA nás chodila kontrolovat, na zavolání přiběhl někdo okamžitě a doktorku jsem viděla až při šití.

Tohle byl náš porodní pokoj

Po porodu jsme byla na oddělení P1, v pokoji s balkonem jsme byli celkem 3. Miminko mi přinesli cca po 4 hodinách, vykoupané a načesané. Na první noc jsme měli možnost dát miminka na hlídání sestřičkám, čehož jsem s radostí využila, protože už jsem 48 hodin nespala.

Z porodnice nás pustili ve čtvrtek, v pátek jsme byli na kontrole u pediatra. Trošku jsme ze začátku bojovali s kojením, takže malý shodil, ale na kontrole dnes už bylo všechno v pořádku, dokonce už je nad svojí porodní váhou.

Zatím nám dělá jenom radost, je usměvavý a pláče jen, když ho něco naštve :-) Snad nám to vydrží a půjde to takhle pohodově i nadále.




Žádné komentáře:

Okomentovat